Tonči Grabušić (bubnjevi / drums)
Damjan Grbac (kontrabas / double bass)
Aldo Foško (klavir / piano)
Luka Vrbanec (alt-saksofon / alto saxophone)
Tonči Grabušić jedno je od najprepoznatljivijih imena hrvatske jazz scene. U karijeri koja traje preko 40 godina dijelio je pozornicu s najvažnijim imenima regionalnog jazza i nastupao na najvećim jazz festivalima u ovom dijelu Europe. Njegov najrecentniji projekt klasični je jazz kvartet s kojim istražuje ljepotu fenomena jazz standarda i donosi neke od najintrigantnijih numera proizašlih iz legendarne Great American Songbook, a sve je to ispoljio na nedavno izdanom albumu “First Take“.
“Ovaj je album trebao biti snimljen 2020. godine, na 40 obljetnicu moje glazbene karijere. No, pošto su na njemu trebali svirati i inozemni glazbenici, zbog pandemije je ta ideja u nekoliko pokušaja bila onemogućena, pa sam i ja nekako odustao od toga. Ali eto, ove godine, potaknut mojim prijataljima, vrhunskim glazbenicima i istomišljenicima, ušli smo u studio i napravili nešto na što sam izuzetno ponosan….Veliko mi je zadovoljstvo što ćemo album predstaviti upravo na JazzTimeRijeka festivalu.
Jedna hrvatska glazbenica mi je komentirala: “Tko još u 2024 ima petlje snimat jazz standarde? Bila sam skeptična, ali kad sam ga čula, poželjela sam odmah ponoviti slušanje!” Taj komentar mi pokazuje da sam uspio. Album se može naći na streaming servisima, na CD izdanju, a nadam se i na vinil.” komentira Tonči.
Album “First Take”,objavljen je u nakladi Nota Bene Recordsa.
Uz Grabušića na bubnjevima, kvartet čine njegovi istomišljenici, od kojih s nekima uspješno surađuje već dugi niz godina – Damjan Grbac na kontrabasu, Aldo Foško na klaviru i Luka Vrbanec na alt saksofonu.
Na ovom događanju moguće je fotografiranje/snimanje, a u svrhu objave na internetskim stranicama, društvenim mrežama i u tiskovnim izdanjima Pučkog otvorenog učilišta Poreč kao organizatora i trećih strana i /ili trećih strana kao organizatora. Ukoliko ne želite biti fotografirani/snimani molimo Vas da nas o tome obavijestite. |