Internetski marketing i brendiranje - Program je moguće besplatno pohađati uz korištenje vaučera HZZ-a, za zaposlene i nezaposlene
Početak: 12.11.2024.
Nastava:
- utorkom: 17.00 - 20.30
- četvrtkom 17.00 - 20.30
- subotom 8.00 - 11.30
Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu.
Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 77 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 84 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata.
Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.
Kompetencije koje se programom stječu
1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
5. pratiti učinak oglašavanja
6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
9. poznavati osnove informatičke pismenosti u poslovnom komuniciranju
10. samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija
Uvjeti upisa: završena najmanje četverogodišnja srednja škola
Trajanje programa: 225 sati
Cijena: 544,83€ (ako polaznik ne koristi vaučer HZZ-a)