ŠTO: Besplatna interaktivna radionica i
savjetovanje iz digitalnog marketinga
GDJE: Kazališna dvorana Pučkog otvorenog učilišta
Poreč
KADA: 4. 6. 2018. u 17 sati
TRAJANJE: 3 sata
PRIJAVA: https://garaza.algebra.hr/digitalna-garaza-porec/
INFO: obrazovanje@poup.hr
052 887 216
O projektu
Digitalna garaža Googleova je inicijativa koja se provodi u
partnerskoj suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Otvorenim
učilištem Algebra.
Cilj je inicijative omogućiti pristup besplatnoj edukaciji o
digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja.
Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutačnu i
buduću radnu snagu zemlje te pomoći malim i srednjim tvrtkama da
ubrzaju svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
U sklopu inicijative održavaju se besplatne interaktivne radionice
diljem Hrvatske koje vode stručnjaci u edukaciji o digitalnim
vještinama.
Radionice su se do sada održavale isključivo za članice HGK, a
od sada su dostupne neprofitnim organizacijama, klubovima i
njihovim članovima.
Što ćete naučiti na radionici Digitalna garaža?
Uvod u digitalni marketing
Saznat ćete koje su osnovne razlike između tradicionalnog i
digitalnog marketinga te koje su bitne prednosti digitalnog
marketinga.
Web stranica kao temelj digitalnog
marketinga
Kako definirati ciljeve web-stranica i zašto je to bitno te koju
marketinšku strategiju odabrati za postizanje određenih ciljeva?
Kroz primjere iz prakse objasnit ćemo vam pojedine grupe ciljeva i
moguće strategije za postizanje ciljeva.
Korisnici web-stranice i ciljna skupina
Tko su korisnici naših web-stranica i zašto nam je to važno? Na
primjeru besplatnog Google alata predavači će vam pokazati
jednostavan naćin definiranja i segmentacije ciljne skupine.
Nadalje, naučit ćete što znači personalizirana web-stranica te kako
izraditi Personu.
Uvod u SEO - optimizacija web-stranica
Što znači SEO (optimizacija web-stranica) te kako već od sutra
počet primjenjivati naučene tehnike.
Google My Business
Google My Business besplatan je i jednostavan alat koji tvrtkama i
organizacijama omogućuje upravljanje online prisutnošću na Googleu,
uključujući Pretraživanje i Karte.
Uvod u Google AdWords oglašavanje
Kako se kvalitetno oglašavati na internetu pomoću Google AdWords
programa uz najveći povrat investicije te kako odabrati najbolju
strategiju.
Uvod u Google Analytics
Što sve možemo mjeriti pomoću Google Analytics-a i kao dobivene
rezultate iskoristiti za optimizaciju kampanja.
Ilustracija: freepic.com